ELS GEGANTS DE MONTMELÓ A LA XX TROBADA DE SANT ANTONI DE VILAMAJOR
Dimarts, 15 de gener de 2019
Aquest diumenge a partir de les 10 del matí, la colla de Geganters i Grallers de Montmeló participaran a la XX Trobada de Gegants de Sant Antoni de Vilamajor. Acompanya als nostres gegants, la Montserrat, en Malús i en Jordi pels carrers de Sant Antoni i vine a gaudir del seu ball a plaça.
La colla de Montmeló duu els nostres gegants per diferents municipis del territori i necessita créixer, per això, busca nous socis per poder dinamitzar i renovar la colla.
Si t’agraden els Gegants, si vols conèixer el món geganter, posa’t en contacte amb ells al whatsapp 625652912 o al correu electrònic gegantsmontmelo@gmail.com.