El proper dimarts 22, dia sense cotxes a Montmeló
El proper dimarts 22 de setembre serà el Dia sense cotxes
Es tancarà al trànsit de vehicles motoritzats en els carrers d'accés a l'escola Pau Casals, Sant Jordi i el tram del carrer de Vic des de Doctor Ferran fins a Miquel Biada per tal de facilitar l'ús de mitjans sostenibles i saludables com la mobilitat a peu o l'ús de la bicicleta per accedir als centres, segons croquis que s'adjunta.
L'Ajuntament de Montmeló treballa per tal de promoure hàbits de mobilitat més sostenibles, segurs i saludables com són els desplaçaments a peu, en bicicleta, en transport públic o amb vehicle elèctric, així com visualitzar els canvis possibles en l'ús de l'espai públic, millorar la qualitat de l'aire i la reducció de la contaminació i, un any més, s'adhereix a la Setmana Europea de la Mobilitat. Amb el lema ‘Per una mobilitat sense emissions', la Setmana del 2020 vol arribar a la neutralitat en emissions de carboni al 2050.
