EL MUSEU DE MONTMELÓ, COMPROMÈS AMB LA SOSTENIBILITAT
27 empreses i entitats del Vallès Oriental han obtingut el distintiu del Compromís amb la sostenibilitat Biosphere, en un acte provincial on s'han distingit un total de 242 establiments. L'acte, celebrat a Casa Llotja de Mar, dimarts 13 de març, va comptar amb la presència de Montserrat Tenas, com a responsable del Museu Municipal de Montmeló.
Les empreses distingides es van adherir el 2017 a aquest projecte que té com a pilars: la formació, els plans de millora continua i el treball per a la millora de la destinació. Els requisits que han de complir les empreses adherides tenen a veure amb la gestió sostenible, la conservació i millora del patrimoni cultural, la conservació ambiental, el desenvolupament econòmic i social, la qualitat i seguretat i la implicació del client.
El Compromís per a la Sostenibilitat Biosphere vol estendre la cultura de la sostenibilitat turística a les empreses i serveis turístics de les comarques de Barcelona. Es tracta d'un programa desenvolupat per la Diputació de Barcelona, amb el suport de l'Institut de Turisme Responsable (ITR), que té com a principal finalitat implementar una gestió més sostenible en tots els agents d'una destinació turística.