EL MONTMELÓ CLUB BÀSQUET CELEBRA 25 ANYS DE VIDA
Enguany, el Montmeló Club Bàsquet (MCB) compleix 25 anys des del seu naixement. Per això han programat tot un seguit d'activitats esportives extraordinàries, al marge dels tornejos i activitats anuals que ja venen organitzant.
Durant la present temporada 2018-2019, el MCB commemora el seu 25è aniversari. Per començar les activitats especials d'aquests 25 anys d'existència, el dissabte 22 de setembre, disputaran un torneig triangular amb els equips del club, els quals s'enfrontaran a clubs de la comarca. Entre altres clubs, hi participaran, el Parets, el Sant Fost, i el Canovelles.
La competició tindrà lloc al Pavelló Municipal i es prolongarà durant tot el matí i part de la tarda. Les persones aficionades al bàsquet tenen una bona cita amb l'esport de la cistella, per veure en acció el club del poble i molts dels clubs de bàsquet de la comarca.
Aquest torneig amistós també servirà per preparar la temporada de bàsquet que donarà inici en menys d'un mes.