EL CF MONTMELÓ TORNA A TERCERA CATALANA
El Club de Futbol Montmeló Unió Esportiva s'ha proclamat campió de lliga i ha recuperat la categoria, un any després del descens
L'equip montmeloní tornarà a jugar la temporada vinent a Tercer Catalana, després que aquest diumenge, s'imposés al CF Ponent per 4 gols a 1, en la darrera jornada del grup 9 de Quarta Catalana, assolint el campionat i l'ascens de categoria en el minut 87, davant d'una gran afluència de públic que va animar i celebrar el triomf de l'equip.
El conjunt de Montmeló ha fet una temporada extraordinària, sobretot en el tram final, sumant 40 punts de 42 possibles. Les dades de l'equip han estat impecables, sent el més golejador amb 132 gols i el menys golejat amb només 19. A banda, han guanyat 25 partits dels 30 disputats, sumant tres empats i només dues derrotes.