El Centre de Formació de Persones Adultes comença les preinscripcions del curs 2026-2027
El Centre de Formació de Persones Adultes de Montmeló ja ha posat en marxa la campanya informativa de cara al curs 2026-2027. Les preinscripcions estan obertes i durant aquestes setmanes s’estan duent a terme diverses sessions informatives i xerrades adreçades a les famílies en diferents centres educatius del municipi per donar a conèixer l’oferta formativa disponible.
El CFPA de Montmeló reafirma un curs més la seva aposta per l’aprenentatge al llarg de la vida, combinant activitats culturals i educatives amb la promoció de noves oportunitats formatives per a la ciutadania.
El CFPA disposa d'una oferta formativa diversa i flexible com són els diferents cursos de preparació per a les Proves d'Accés a Graduat ESO, Grau Mitjà i Grau Superior. Respecte als cursos d'idiomes, s'imparteix castellà nivell 1 i 2, anglès nivell 1, 2 i 3 i francès nivell 1. Fa dos anys es va incorporar el nivell bàsic de Competic i l'any passat el Competic 2, un curs que acredita que l'alumne té un domini mitjà de les tecnologies de la informació i la comunicació i que s'inicia en el coneixement i ús.
A més, el CFPA de Montmeló es va adherir el curs passat a l'Aula Mentor, una iniciativa de formació oberta i flexible per a l'aprenentatge permanent i formació al llarg de la vida a través d'Internet, el disseny de la qual està orientat a l'impuls i millora de les competències personals i professionals dels ciutadans, promovent a més la cultura i la participació dels mateixos en l'ús eficient i sostenible de les tecnologies de la informació i la comunicació. La iniciativa està promoguda pel Ministeri d'Educació en col·laboració amb l'Ajuntament.
Horari d'atenció al públic
- De dilluns a divendres, de 10 a 13 h i de 16 a 20 h.
- Adreça: Centre de Formació G2M - Carrer Nou, 34
- Info: 935 720 997 | a8056021@xtec.cat
- Web: agora.xtec.cat/cfa-montmelo