EL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC SETMANAL SORTIRÀ ELS DIES 9 I 23 D'AGOST

Dissabte, 4 d’agost de 2018

EL butlletí digital setmanal amb les notícies del web municipal deixarà de publicar-se els dijous 2 i 16 d'agost.

El 9 d'agost es realitzarà un butlletí especial per a informar sobre les activitats que s'organitzaran durant els dies 13, 14 i 15, amb motiu de la Festa de la Patrona de Montmeló (Santa Maria). La darrera setmana d'agost el butlletí tornarà a la seva periodicitat setmanal.

Darrera actualització: 24.11.2022 | 08:51