Dilluns 22 de febrer, tall de subministrament d'aigua

Dilluns, 22 de febrer de 2021

Per tal de realitzar tasques de manteniment del servei municipal d'aigües, avui dilluns a partir de les 10h es farà un tall en el subministrament.


Aquest tall pot provocar una baixada de pressió en algunes llars del municipi.

 

 

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:18