CINC MEDALLES PEL CLUB KARATE MONTMELÓ EN EL CAMPIONAT DE CATALUNYA DEL PASSAT 17 D'OCTUBRE

Dilluns, 9 d’octubre de 2017

Nou èxit de la delegació del Club Karate Montmeló que va participar en el Campionat de Catalunya, celebrat a Montmeló el passat cap de setmana.

El campionat va acollir tres categories - cadet, júnior i sub 21- en les modalitats de kata i kumité. Més dels sis tatamis disposats a la pista. El Club local va competir amb una curta representació de karatekes. Malgrat aquest hàndicap, dels set participants, 3 van obtenir el primer lloc del pòdium, 2 medalles de bronze i 2 quarts llocs. Una participació excepcional. Els cinc premiats van obtenir el pas directe a la preselecció de la Federació Catalana de Karate, al CAR Sant Cugat. Felicitar també al club karate Montornès que amb una àmplia delegació va obtenir 15 pòdiums, 6 d'ells van ser d'or.

Aquest van ser els resultats dels participants locals:

  • RODRIGO RODRIGUEZ sub21, -84kg, 1r class
  • ANDRES SANCHO sub 21 +84 kg, 1r class
  • SOUFIAN ADRAOU sub21 +76kg, 1r class
  • ARNAU MARTINEZ sub21 -84 kg, 3r class
  • MARINA NAVARRO sub 21 kata, 3a class

    L'Alonso Rodriguez i la Carla Braceros van disputar el tercer lloc, però no van aconseguir la medalla.
Darrera actualització: 23.11.2022 | 15:52