CINC MEDALLES PEL CLUB KARATE MONTMELÓ EN EL CAMPIONAT DE CATALUNYA DEL PASSAT 17 D'OCTUBRE
Nou èxit de la delegació del Club Karate Montmeló que va participar en el Campionat de Catalunya, celebrat a Montmeló el passat cap de setmana.
El campionat va acollir tres categories - cadet, júnior i sub 21- en les modalitats de kata i kumité. Més dels sis tatamis disposats a la pista. El Club local va competir amb una curta representació de karatekes. Malgrat aquest hàndicap, dels set participants, 3 van obtenir el primer lloc del pòdium, 2 medalles de bronze i 2 quarts llocs. Una participació excepcional. Els cinc premiats van obtenir el pas directe a la preselecció de la Federació Catalana de Karate, al CAR Sant Cugat. Felicitar també al club karate Montornès que amb una àmplia delegació va obtenir 15 pòdiums, 6 d'ells van ser d'or.
Aquest van ser els resultats dels participants locals:
- RODRIGO RODRIGUEZ sub21, -84kg, 1r class
- ANDRES SANCHO sub 21 +84 kg, 1r class
- SOUFIAN ADRAOU sub21 +76kg, 1r class
- ARNAU MARTINEZ sub21 -84 kg, 3r class
- MARINA NAVARRO sub 21 kata, 3a class
L'Alonso Rodriguez i la Carla Braceros van disputar el tercer lloc, però no van aconseguir la medalla.