CANVIS D'UBICACIÓ DE DOS COL·LEGIS ELECTORALS A MONTMELÓ
Dissabte, 30 de març de 2019
Per tal de guanyar espai i comoditat per als electors i per a les persones que formen les meses electorals, a partir de les eleccions del dia 28 d'abril.
Les persones que votaven a l'Escola Municipal de Música, ho faran a l'edifici de l'Estació Jove (antiga estació) entrant pel nou espai obert damunt les vies del ferrocarril. Així mateix, les persones que votaven al Casal de la Gent Gran ho faran a l'antic vestíbul de l'Ajuntament, entrant per la Sala de la Concòrdia.