Avaria en el telèfon del Centre de Salut

Dijous, 14 de gener de 2021

Des de l'equip d'atenció primària Montmeló Montornès ens informen que hi ha una avaria a la centraleta del CAP Montmeló la qual a vegades no rep trucades, ni salta el contestador.

 

Per resoldre-ho definitivament cal una substitució de la centraleta. La companyia ja hi està treballant per tal que sigui al més aviat possible. Mentre durin les feines de substitució, es poden produir moments en que sigui impossible contactar telefònicament amb el Centre.

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:18