Aquest divendres, últim espectacle jove amb "El cuarteto de los trastos - Improshow"
Dijous, 29 de juliol de 2021
Aquest divendres dia 30 a les 20h a la Sala Polivalent arriba un nou espectacle programat per l'Estació Jove de Montmeló. Un concert de cançons improvisades, amb dos cantants-showmans-clowns i un guitarrista, on el púbic proposa els títols i la resta és deixar volar la imaginació. Perquè la música està sobrevalorada i El Cuarteto de los Trastos, com no
Aquest és el darrer espectacle que s'emmarca dins de les activitats programades per l'Estació Jove durant el mes de juliol. Tots els espectacles són a les 20 hores i que per malgrat que són gratuïts, cal fer reserva prèvia a la plataforma www.entrapolis.com
- Reserva la teva entrada aquí per l'espectacle "Improshow"