Al setembre, l'Estació reobre
Dimecres, 1 de setembre de 2021
Després de la pausa de l'agost, l'Estació Jove obre de nou les seves portes de dimarts a diumenge a partir de les 5 de la tarda, amb un ampli ventall d'activitats per a tota mena de públic jove entre 16 i 30 anys.
Dimarts · Taller i jocs
- Customització de samarretes i totebags
- Taller de lettering
- Juguem al Risk per la pau
- Joc de Fake news
Dimecres · Informació
- Qui som ? · Què fem ?
- News - fake news vs True news
- Com fer un CV i trobar feina
- Recuperem el carrer
- Tècniques per estudiar
Dijous · Sensibilització
- Què soc ?
- Passegem pel riu: flora i fauna
- Plantada per l'ozó
- Cinefòrum "Aquel no era yo"
- Canvi d'alfabet
Divendres · Art i cultura
- Pintem el bosc de l'Aplec
- Taller d'argila
- Jocs de taula
Dissabte · Oci alternatiu
- Concurs scooter
- 3, 2, 1 ... cinema!
- Benvinguda
Diumenge · Lleure i esport
- Torneig de tennis taula
- Cursa d'orientació
- Torneig FIFA i jocs feministes de taula
Passa per l'Estació Jove i t'informaran de tota la programació. Viu l'Estació Jove !
- www.instagram.com/estaciojove
- estaciojove@montmelo.cat
- 935720299 ext. 184 / 662 385 565