A partir de demà divendres es reobren les fonts públiques
Dijous, 2 de juliol de 2020
Aquest divendres 3 de juliol, Montmeló tornarà a posar en funcionament les fonts públiques que es van tancar per qüestions de salut amb motiu del Coronavirus.
Un cop enllestides les tasques de neteja i desinfecció es tornar a obrir totes les fonts públiques i les de les zones d'esbarjo per a gossos.
Abans de la seva utilització cal tenir en compte el següent:
- Rentar-se les mans abans i després de la seva utilització
- Evitar tocar l'aixeta de la font amb la boca iles mans
- Si s'utilitza per omplir ampolles, aquestes no han de tocar l'aixeta de la font