Instal·lats dos aparcaments per a patinets
Divendres, 10 de juny de 2022
Un cop posat en funcionament el sistema d'aparcament per a bicicletes, Mòbike, a l'estació, l'Ajuntament ha rebut la demanda de poder-hi aparcar, també, patinets.
Valorada la petició i la conveniència de la seva instal·lació, s'han adquirit dos aparcaments per a aquest tipus de vehicles. Un d'elles ha estat instal·lat dins l'aparcament Mòbike i l'altre al Pavelló.
Passat l'estiu i valorada la seva utilitat, s'instal·laran més aparcaments, un d'ells per a l'alumnat de l'Institut que també han estat demandants d'aquest servei.