Un comerç per emmarcar: fes-te una foto en el comerç de confiança i guanya premis

Dilluns, 6 de juny de 2022
A partir del pròxim dilluns dia 7, un cop passat el Gran Premi de Motociclisme, i fins el dia 30 de juny, fes o fes-te una foto amb el marc de la campanya “Un comerç per emmarcar”, que trobaràs a cada establiment del municipi, i puja-la a Instagram amb l'etiqueta #emmarcaMontmeló

 

Amb aquesta acció tan simple, Montmeló engega una nova campanya per promocionar el comerç local durant aquest mes de juny. És una campanya participativa on la ciutadania, a canvi de consumir als establiments del poble, pot obtenir premis en forma de vals de compra.

 

Cada botiga tindrà el seu marc i podràs fer-te la foto a tu mateix/a, acompanyat/da de qui vulguis, o bé a qualsevol producte o element que t'agradi! Entre totes les persones que hi participin se sortejaran 50 vals de compra de 60 euros a gastar al comerç local. Només s'admetrà un premi per persona i els premis es lliuraran per Festa Major.

 

Cada establiment rebrà el seu marc personalitzat amb el seu nom, i els tres establiments que apareguin amb més freqüència en les 50 fotografies premiades rebran també un distintiu. Ja ho sabeu: a partir del 7 de juny, a Montmeló tindrem un comerç per emmarcar!

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:20