ENDERROC DE L'ANTIGA ESCOLA BRESSOL DE MONTMELÓ

Divendres, 14 de setembre de 2018

Dijous 13 de setembre va començar l'enderroc de l'antiga llar d'infants situada al passatge Colom, edifici que fa més de 15 anys que no s'utilitza com a equipament escolar, tot i que ha estat seu d'algunes entitats del municipi en aquest anys.

 

El procés per a l'enderroc s'ha realitzat directament amb màquina, donat que es tracta d'un edifici aïllat. Pel tipus d'edifici i volum, es preveu que no caldran desmuntatges manuals previs.

 

Les obres han tingut una durada de dos dies  L'enderroc es porta a terme per l'estat arquitectònic deteriorat i estructural del mateix edifici i no s'ha projectat cap nou ús pel solar de propietat municipal.


 

Darrera actualització: 24.11.2022 | 08:51