CAMPANYA DE PREVENCIÓ DE LA DEGENERACIÓ MACULAR A MONTMELÓ

Diumenge, 9 de juliol de 2017

Un any més, l'Institut Oftalmològic Tres Torres de Barcelona realitzarà a Montmeló una campanya gratuïta de prevenció del glaucoma i de la degeneració macular.

 

Amb el suport del departament de Salut Pública de l'Ajuntament de Montmeló, s'instal·larà una unitat mòbil de consulta totalment equipada, en aquesta ocasió,  davant l'Ajuntament, a la nova zona peatonal entre Timbaler de Bruc i carrer de Vic.

Entre el 10 i el 14 de juliol, de 10h a 14h i de 15h a 17h, les persones interessades, tindran l'oportunitat de fer-se un diagnòstic gratuït preliminar sobre el glaucoma i l'estat de la retina. A més, també proporcionen informació sobre la vista cansada, cataractes i cirurgia refractiva.

Darrera actualització: 23.11.2022 | 15:52