1218 alumnes inicien el nou curs escolar a Montmeló

Dimarts, 21 de setembre de 2021

Els centres educatius del municipi han obert les seves portes al nou curs 2021-2022 amb el manteniment de les mesures per evitar la propagació del COVID-19 que es van iniciar el curs passat.

 

Seguint el protocol del Departament d'Ensenyament, els grups continuaran organitzats com a “grups estables o bombolla”, tractant de designar el mínim professorat possible per grup i amb ús de mascareta obligatòria dels infants a partir de 6 anys.

 

Pel que fa a l'INS Montmeló, per tal de poder descongestionar els espais de què disposa el centre, continuaran fent ús de quatre aules normals i una d'informàtica a la G2M, on s'ha ubicat el Cicle Formatiu de Perruqueria i Estètica.

 

Per últim, i en quant a la neteja i desinfecció dels centres, l'Ajuntament mantindrà el reforç de la higiene dels centres en horari de matí, disposant, així d'una persona més a cada escola fins a finals d'any.

 

Les xifres de l'alumnat per a aquest curs són de 297 a l'escola Pau Casals, 388 a l'escola Sant Jordi i 533 a l'INS Montmeló, inclosos cicles formatius.

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:19