Montmeló contra la violència de gènere
Del 16 de novembre al 30 de novembre de 2020
El dia 25 de novembre es commemora el Dia Internacional per a l'eliminació de la violència contra les dones.
Degut a les mesures anti Covid, enguany les activitats passaran a ser virtuals, a travès del web municipal i de les diferents xarxes socials.
Seran 15 dies amb propostes d'activitats pròpies, de recomanacions i també us convidarem a participar des de casa.
• Info. www.montmelo.cat
• Col. ADMI