MEDICAMENTS I GENT GRAN
Dimecres, 17 de febrer de 2016 a les 12:00h
2a sessió de taller sobre el bon ús dels medicaments a la tercera edat.
A càrrec de la farmàcia Mil·lenari.
Què fem malament quan hem de prendre un medicament. Una de les pràctiques més comunes és deixar de prendre el medicament abans del dia prescrit pel metge, oblidar-se de les tomes o interrompre la presa del medicament sense comunicar-lo al metge.