Exposició "Redescobrim l'antiga fàbrica Cucurny"

Del 12 de març al 19 de març de 2021

Museu Municipal de Montmeló

 

Vine a redescobrir que era la Cucurny, que s'hi feia dins dels seus forns i sobretot quina importància històrica va tenir aquesta fàbrica, no només pel municipi sinó per a tot Catalunya.

 

Vine a descobrir la raó per la qual els treballadors i treballadores de Montmeló eren els més valorats de tot l'estat pel que fa a la fabricació de ceràmica refractaria i gres. T’hi esperem!

  • Exposició gratuïta
  • Divendres de 17 a 20 h
  • Dissabtes de 10 a 13 h
  • Tancada els dies 2 i 3 d'abril
  • Aforament limitat
  • Espai amb mesures COVID
Darrera actualització: 24.11.2022 | 07:16