Exposició "Redescobrim l'antiga fàbrica Cucurny"
Del 12 de març al 19 de març de 2021
Museu Municipal de Montmeló
Vine a redescobrir que era la Cucurny, que s'hi feia dins dels seus forns i sobretot quina importància històrica va tenir aquesta fàbrica, no només pel municipi sinó per a tot Catalunya.
Vine a descobrir la raó per la qual els treballadors i treballadores de Montmeló eren els més valorats de tot l'estat pel que fa a la fabricació de ceràmica refractaria i gres. T’hi esperem!
- Exposició gratuïta
- Divendres de 17 a 20 h
- Dissabtes de 10 a 13 h
- Tancada els dies 2 i 3 d'abril
- Aforament limitat
- Espai amb mesures COVID