Caga Tió... d'una vegada

Dissabte, 19 de desembre de 2020

16.00 h • Sala Polivalent

 

Espectacle familiar a càrrec de: El Replà.

 

En Narcís està ingressat a l'hospital a causa d'un estat d'ansietat provocat per la presència cada vegada més gran del Pare Noel.

  • Reserva anticipada a entrapolis.com
  • Espai amb mesures de seguretat Covid
  • Aforament limitat

 

 

Darrera actualització: 24.11.2022 | 07:16