Montmeló Sona!

Diumenge, 19 de juny de 2022

18.30 h · Sala Polivalent

 

Montmeló Sona !

Concert de fi de curs de l'Escola Municipal de Música, a càrrec de les agrupacions instrumentals de l'escola que tocaran i cantaran amb grups locals com:

 

- Africa Pérez

- Yahi

- Jairo

- Frecuencia Bandarra

- Marta Shanti

- Maleza

- Catlfolkin

 

Coreografia de Fátima Campos

 

Org.: Escola Municipal de Música

Darrera actualització: 24.11.2022 | 07:18