Nova sintonia de Ràdio Montmeló
Dimecres, 18 de maig de 2022
18.30 h | Sala de la Concòrdia
Elecció del nou jingle promocional de RaÌ€dio Montmeló.
Diferents equips d'alumnes de llenguatge musical de l'Escola Municipal de Música han estat preparant sintonies (jingle) per a l'emisora.
Si vols saber quina ha estat la més votada, vine!
- Org. Escola Municipal de Música | RaÌ€dio Montmeló