Nova sintonia de Ràdio Montmeló

Dimecres, 18 de maig de 2022

18.30 h | Sala de la Concòrdia

 

Elecció del nou jingle promocional de RaÌ€dio Montmeló.

Diferents equips d'alumnes de llenguatge musical de l'Escola Municipal de Música han estat preparant sintonies (jingle) per a l'emisora.

Si vols saber quina ha estat la més votada, vine!

  • Org. Escola Municipal de Música | RaÌ€dio Montmeló
Darrera actualització: 24.11.2022 | 07:18