VISITA AL PROGRAMA DE TV3 ESTÀ PASSANT AMB L'OFICINA DE CATALÀ

Dissabte, 26 de gener de 2019

Alguns voluntaris lingüístics de Montmeló i alumnes del grup de conversa del grup Avis Savis van assistir a les gravacions dels programes Està passant, emesos en directe el dijous, 10 de gener i el dimarts, 15. Un petit autocar de TV3 ens va recollir a la tarda i ens tornà al poble.

 

El programa Està passant s'emet cada vespre a TV3, de dilluns a divendres, per explicar l'actualitat del país en un to irònic, divertit i amè. És un programa en directe, amb la qual cosa els presentadors que el dirigeixen, en Toni Soler, en Jair Domínguez i l'Elisenda Carod expliquen a la seva manera i amb les seves imperfeccions la realitat del país.

 

És una bona experiència per conèixer l'interior de les instal·lacions, els actors i els personatges de la televisió. En aquesta sortida els participants s'adonaren que el públic que mira el programa assegut al sofà de casa té una percepció molt diferent i més suau que la versió original i potent que es viu a plató.

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:12