TOT A PUNT PER A LA 28a MINI MARATÓ ESCOLAR DE MONTMELÓ

Dissabte, 25 de març de 2017

Diumenge 2 d'abril tindrà lloc la 28a edició de la Mini Marató escolar. A partir de les 10:00, la Quintana tornarà a ser l'escenari de celebració d'aquesta, ja clàssica, prova escolar d'atletisme, coneguda per "La Mini".

 

Escolars de P4 fins a la categoria infantil estan cridats a participar en les 13 curses que s'han organitzat per a l'edició d'enguany. Les diferents curses, adaptades en la distància  a l'edat dels participants, tornaran a posar a prova, un any més, la salut competitiva dels nens i nenes del municipi.

 

Els escolars que hi vulguin participar podran formalitzar la seva inscripció, a la mateixa plaça de la Quintana, fins a 30 minuts abans de cada categoria. Un cop finalitzada la prova se'ls gratificarà amb un obsequi per la seva participació i es procedirà a l'entrega de premis.

 

Darrera actualització: 23.11.2022 | 15:52