Torna la programació a la Polivalent amb Lídia Pujol
Dilluns, 22 de novembre de 2021
Dissabte 20 de novembre, la Sala Polivalent va acollir l'espectacle "Conversando con Cecília" a càrrec de la cantant Lídia Pujol, que va reversionar gran part del repertori de la cantautora madrilenya Cecilia.
A partir de la discografia de Cecília, Lídia Pujol va investigar a fons els rerefons de les lletres i la vida de Cecília i va decidir donar forma a un acurat espectacle. Per això s'ha acompanyat sobre l'escenari amb un nodrit grup d'excel·lents músics i uns arranjaments subtils i delicats que donen més força a les lletres dels temes de Cecília. La polivalent reprèn amb aquest espectacle la programació periòdica de la sala.