TALLER PARTICIPATIU: EL NOU REGLAMENT DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA A DEBAT

Dimarts, 11 de febrer de 2020

El proper 15 de febrer, la G2M acull un Taller participatiu adreçat a la ciutadania de Montmeló amb l'objectiu de debatre sobre el Reglament de Participació i fer propostes a incloure per tal de que sigui una eina útil.

 

L'Ajuntament de Montmeló inicia la fase de Recollida de Propostes del procés participatiu per l'elaboració del Reglament de Participació Ciutadana. En aquesta fase la ciutadania pot fer les seves propostes i/o modificar el Reglament.

 

Pots participar-hi a partir de tres vies:

 

 

El resultat d'aquest debat públic ha de permetre a l'Ajuntament dotar-se d'un Reglament de Participació actualitzat i útil, adequat a les necessitats ciutadans i a les possibilitats municipals.

 

Tens la proposta del Reglament, adjunta en aquesta notícia.

 

Participa i digues la teva!

 

Fases

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:17