S’INICIA EL PROCÉS DE CONSTITUCIÓ DEL PROPER CONSELL DE POBLE QUE ACOMPANYARÀ LA LEGISLATURA 2019 - 20203
El Consell de Poble és un òrgan de participació, que es planteja com un espai de coordinació entre actors socials i econòmics, per tal de facilitar i fomentar la participació de la ciutadania del Montmeló.
Aquest espai de trobada i reflexió cerca l'enriquiment i l'enfortiment del bé comú del municipi, a través de treballar amb diferents representants de la ciutadania que conformin una visió global, que inclogui els diferents punts de vista que conflueixen en l'espai del Consell.
El Consell de Poble és el màxim òrgan consultiu, d'informe i de proposta de l'Ajuntament de Montmeló, on els i les representants de l'Ajuntament i una representació de la societat civil debaten els principals afers públics del municipi.
Pròximament s'anunciarà la data de la sessió oberta que es farà per constituir el nou Consell de Poble. En aquesta mateixa sessió, també es farà un sorteig entre les persones que s'han apuntat a la borsa de Participació Ciutadana de Montmeló. Si t'interessa formar part d'aquesta borsa, tens més de 16 anys i estàs empadronat a Montmeló, només has d'enviar un correu amb les teves dades (nom, correu electrònic, edat i telèfon) a: participacio@montmelo.cat o bé omplir el formulari en línia que trobaràs a la web de l'Ajuntament.
Participa-hi i transforma col·lectivament el teu poble. T'hi esperem.