SI TENS DUBTES SOBRE CONSUM, INFORMA'T DES DE CASA
Com ja és sabut, les diferents oficines d'atenció directa a la ciutadania ubicades a l'Ajuntament de Montmeló, romanen tancades físicament al públic, des del 16 de març. Però la ciutadania pot efectuar tràmits, consultes i gestions de manera no presencial, a través del telèfon, del web o del correu electrònic corresponent.
Aquest és el cas de l'OMIC (Oficina municipal d'informació al consumidor), on qualsevol persona que desitgi obtenir informació relacionada amb temes de consum, pot seguir-ho fent enviant un correu electrònic a l'adreça
omic@montmelo.cat,o bé via telèfon a: 616 206 392.
L'Oficina municipal d'informació al consumidor (OMIC)
És un servei municipal d'atenció directa i gratuïta d'ajuda als consumidors en la defensa dels seus drets per mitjà de la informació prèvia, l'assessorament i la recepció de reclamacions en temes de consum.
Els serveis que l'OMIC ofereix són:
- Atenció personalitzada de consultes
- Anàlisi i tramitació de denúncies, queixes i reclamacions
- Campanyes d'informació i orientació als consumidors
- Documentació tècnica
- Arxiu legislatiu i normatiu
- Col·laboració amb la Junta Arbitral de Consum
- Col·laboració amb les associacions de consumidors
Més informació sobre consum:
Material amb respostes a les preguntes més freqüents en la crisi del COVID-19.
- SERVEI DE CONSUM. DIPUTACIÓ DE BARCELONA: https://www.diba.cat/web/consum/-/coronavirus-espai-amb-informacio-actualitzada-i-en-revisio-permanent
Nou canal en línia per atendre consultes sobre afectacions derivades de la crisi de la COVID-19.
- AGÈNCIA CATALANA DEL CONSUM. GENERALITAT DE CATALUNYA. http://consum.gencat.cat/ca/inici