SI TENS DUBTES SOBRE CONSUM, INFORMA'T DES DE CASA

Dijous, 30 d’abril de 2020

Com ja és sabut, les diferents oficines d'atenció directa a la ciutadania ubicades a l'Ajuntament de Montmeló, romanen tancades físicament al públic, des del 16 de març. Però la ciutadania pot efectuar tràmits, consultes i gestions de manera no presencial, a través del telèfon, del web o del correu electrònic corresponent.

Aquest és el cas de l'OMIC (Oficina municipal d'informació al consumidor), on qualsevol persona que desitgi obtenir informació relacionada amb temes de consum, pot seguir-ho fent enviant un correu electrònic a l'adreça

omic@montmelo.cat,o bé via telèfon a: 616 206 392.



L'Oficina municipal d'informació al consumidor (OMIC)
És un servei municipal d'atenció directa i gratuïta d'ajuda als consumidors en la defensa dels seus drets per mitjà de la informació prèvia, l'assessorament i la recepció de reclamacions en temes de consum.

Els serveis que l'OMIC ofereix són:

  • Atenció personalitzada de consultes
  • Anàlisi i tramitació de denúncies, queixes i reclamacions
  • Campanyes d'informació i orientació als consumidors
  • Documentació tècnica
  • Arxiu legislatiu i normatiu
  • Col·laboració amb la Junta Arbitral de Consum
  • Col·laboració amb les associacions de consumidors

 

Més informació sobre consum:

 

Material amb respostes a les preguntes més freqüents en la crisi del COVID-19.

 

Nou canal en línia per atendre consultes sobre afectacions derivades de la crisi de la COVID-19.

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:17