Setmana europea de la prevenció de residus virtual

Divendres, 20 de novembre de 2020

Del 21 al 29 de novembre l'Ajuntament us convida conèixer de manera online totes les particularitats sobre els residus que generem: on s'han de llençar, què es fa amb cada residu, com reciclar adequadament, etc.

 

La Setmana europea de la prevenció de residus virtual neix d'un projecte de 3 anys que rep el suport del programa LIFE+ de la Comissió Europea. L'objectiu és organitzar arreu d'Europa accions de sensibilització sobre la prevenció de residus i canviar el comportament quotidià de la ciutadania europea en temes de consum i producció.

 

Enguany, el departament de medi ambient ha elaborat tot un seguit de píndoles informatives i de recomanacions al voltant dels residus. Cada dia s'informarà sobre un dels residus que es generen a Montmeló: paper, cartó, plàstic i envasos, orgànica, trastos vells… També es tractaran temes com el malbaratament alimentari o els residus invisibles.

 

Aquesta informació estarà disponible en un apartat específic en el web municipal, del 21 al 29 de novembre.

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:18