SETMANA DE LA MOBILITAT
Diumenge, 16 de setembre de 2018
Diumenge 16 de setembre
- 09.30 h - Plaça de la Vila - Caminada saludable de marxa nòrdica
- Servei de préstec de pals
- Inscripció prèvia a: mediambient@montmelo.cat
Dilluns 17 de setembre
- De 9.30 a 11.00 h - Caminada escolar amb l'escola Sant Jordi. Alumnes de 6è
- D'11.00 a 12:30 h - Caminada escolar amb l'escola Sant Jordi. alumnes de 4rt
- De 15.00 a 17.00 h- Caminada calculant itineraris entre equipaments municipals. Aula oberta de l'INS
Dimarts 18 de setembre
- De 10.00 a 13.30 h -Caminada escolar amb l'IES Montmeló. Alumnes de 2n
Dimecres 19 de setembre
- De 09.30 a 11.00 h - Caminada escolar amb l'escola amb l'escola Pau Casals. Alumnes de 3r
- D'11.00 a 12.30 h - Caminada escolar amb l'escola amb l'escola Pau Casals. Alumnes de 4t
- De 16.00 a 19.00 h - Campanya control de vehicles bruts
Dijous 20 de setembre
- De 10.00 a 13.30 h - Caminada escolar amb l'INS. Alumnes de 3r ESO
- Caminada per a la detecció de barreres arquitectòniques amb el Centre Ocupacional el Trencadis
- De 16.00 a 19.00 h - Campanya control de vehicles bruts
Divendres 21 de setembre
- De 7.30 a 15.00 h - Dia sense cotxes - Talls dels carrers al voltant de les escoles de Pau Casalts, Sant Jordi i l'Institut.
- 10.00 h - Caminada cultural
Dissabte 22 de setembre
- Plaça del Mil·lenari - Tot sobre bici
- 10.00 h - Tallers d'inspecció tècnica de bicicletes. 10 h plaça del Mil·lenari
11.00 h - Pedala a Montmeló 2018. 11 h plaça del Mil·lenari
13.30 h - Botifarrada popular. 13:30 h plaça del Mil·lenari - Inscripció prèvia a: mediambient@montmelo.cat
- Org. Club Ciclista Sobrebici
- Col. UBCM