Roses, dibuixos, poesia i relats per un Sant Jordi molt especial per a la gent gran de Montmeló
La regidoria de Gent Gran enguany ha treballat en un Sant Jordi adaptat a la normativa actual provocada per la pandèmia.
Concurs de Sant Jordi per a la gent gran
S'ha proposat un concurs de microrelat, poesia i dibuix de temà tica lliure, on podien participar persones majors de seixanta anys empadronades a Montmeló. Han participat un total de 34 persones: 13 participants en el microrelats, 7 participants en poesia i 14 participants en dibuix. El jurat format per la regidora de cultura, la regidora de gent gran i un jurat popular deliberaran el mateix dia de Sant Jordi les persones guanyadores de cada categoria, que s'emportaran un val de 50 € per a la compra de material relacionat amb la temà tica en un comerç del poble. El veredicte es realitzarà en directe a l'Instagram de l'Ajuntament de Montmeló
Decorem la façana de Can Dotras
Durant un mes s'han realitzat tallers prà ctics d'elaboració de les roses al pati de la G2M i al centre de dia. Les persones usuà ries de Can Dotras i del Casal de la Gent Gran han treballat conjuntament en l'elaboració de roses per decorar la façana principal de Can Dotras. S'han fet unes 600 roses aproximadament. Tota la gent gran que ha participat en aquests tallers s'han mostrat molt contents per l'espectacular resultat final de la decoració de la façana.