REUNIÓ DELS AJUNTAMENTS QUE CONFORMEN EL CONSORCI DEL BESÒS

Divendres, 13 de desembre de 2019

L'alcalde de Montmeló, Pere Rodríguez ha assistit avui divendres 13 de desembre, a la reunió convocada amb la resta d'ajuntaments que conformen el Consorci Besòs-Tordera, per tal de cercar un compromís i un pla de xoc per a recuperar la biodiversitat del riu Besòs.

 

Els 13 ajuntaments han decidit treballar plegats amb el Consorci  i la Generalitat per recuperar el riu que ha sofert una agressió greu, però transitòria. El Consorci Besòs-Tordera ja ha obert expedient per tal de conèixer l'abast de l'incendi a l'empresa de reciclatge i recuperació de dissolvents ubicada al polígon Can Buscarons de Baix, al terme municipal de Montornès del Vallès. També s'ha anunciat que si es demostren irregularitats per part de la planta de reciclatge, es personaran com a acusació. 

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:17