RESULTATS DEL PLE ORDINARI DEL 27 DE SETEMBRE DE 2016

Dimecres, 28 de setembre de 2016

La sesió Ordinària del Ple de l'Ajuntament de Montmeló que del 27 de setembre de 2016, va tenir els següents resultats:

  • 1. Aprovació de l'esborrany de l'Acta de la sessió anterior: 26 de juliol de 2016. Aprovat

 

ÀREA DE SERVEIS CENTRALS I ECONOMIA

  • 2. Aprovació de l'Expedient de Modificació de Pressupost. Aprovat per 7 vots a favor (PSC, ERC) i 6 vots en contra (ICV-EUiA-E)

 

ÀREA D'ALCALDIA I SEGURETAT CIUTADANA

  • 3. Moció dels Governs Locals de Catalunya en suport dels Acords de Pau a Colòmbia. Aprovat per unanimitat
  • 4. Proposta de nomenamet de Jutge/ssa de Pau Titular i Substitu/a. Aprovat per 7 vots a favor (PSC, ERC) i 6 abstencions (ICV-EUiA-E)

 

ÀREA D'URBANISME, MOBILITAT I MEDI AMBIENT

  • 5. Aprovació del Document Únic de Protecció Civil Municipal de Montmeló. Aprovat per unanimitat
  • 6. Quedar assabentats i conforme del Pla Director de l'Espai Públic. No es vota
  • 7. Ratificar el Decret d'Alcaldia en relació al requeriment previ a l'interposició de recurs contenciós administratiu a la Comissió d'Urbanisme de Barcelona. Aprovat per 7 vots a favor (PSC, ERC) i 6 abstencions (ICV-EUiA-E)

 

ÀREA D'ACCIÓ SOCIAL

  • 8. Aprovació del contingut i la signatura de l'Addenda per al Conveni de col·laboració interadministrativa entre el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya i l'Organisme Autònom Residència Can Dotras per a la prestació del Servei de Residència Assistida i Centre de Dia "Can Dotras" per a gent gran dependent, a Montmeló per l'any 2016. Aprovat per unanimitat

 

Darrera actualització: 23.11.2022 | 15:47