Resolucions del ple extraordinari del 18 de juny de 2024

Dimecres, 19 de juny de 2024

La sessió Extraordinària de Ple de l'Ajuntament, que es va fer el 18 de juny de 2024, a les 20 hores a la Sala de la Concòrdia de la Casa Consistorial, va acordar les següents resolucions:

 ÀREA D'ALCALDIA

  • 1.- Aprovació inicial traspàs gestió servei residència i centre de dia a la Fundació Llar de la Gent Gran de Montmeló. Aprovada per 10 vots a favor (PSC, Fem i Junts) i 3 vots en contra (Canviem)
  • 2.-Aprovació de conveni entre l'Ajuntament i la Fundació Llar de la Gent Gran de Montmeló pel traspàs de la gestió del servei de residència i centre de dia. Aprovada per 9 vots a favor (PSC, Fem i Junts) i 3 vots en contra (Canviem)
  • 3.-Aprovació inicial modificació estatuts Fundació Llar de la Gent Gran de Montmeló. Aprovada per 9 vots a favor (PSC, Fem i Junts) i 3 vots en contra (Canviem)

AREA DE GOVERN I ECONOMIA

  • 4.- Aprovació expedient de modificació de pressupost 3/2024. Aprovada per 8 vots a favor (PSC i Fem) 3 vots en contra (Canviem) i 1 abstenció (Junts)
  • 5.- Donar compte informes morositat i període mig de pagament del 1r. trimestre de 2024. No es vota

AREA DE DESENVOLUPAMENT URBÀ, HABITATGE I SOSTENIBILITAT

  • 6.- Aprovació certificació final i recepció de l'obra de la construcció d'un edifici aïllat per a residència i centre de dia per a gent gran a Montmeló. Aprovada per 11 vots a favor (PSC, Canviem i Fem) i 1 abstenció (Junts)

AREA DE SERVEIS A LA CIUTADANIA

  • 7.- Aprovació de la modificació del contracte del servei de gestió de l'escola bressol municipal "La Fireta". Aprovada per 9 vots a favor (PSC, Fem i Junts) i 3 abstencions (Canviem)

El Ple es pot veure íntegrament canal de Youtube de l'Ajuntament de Montmeló

Darrera actualització: 19.06.2024 | 10:24