PINTEM EL PATI DE L'ESCOLA!
Divendres, 10 de juny de 2016
Amb aquest lema, l'AMPA de l'escola Pau Casals, el proppassat dissabte 21 de maig de 2016 van convidar a la resta de la comunitat educativa del centre a participar en la redecoració del pati d'Educació Infantil.
La jornada s'iniciava a les 10 del matí i es va allargar fins prop de les 13h, amb l'aturada d'un bon esmorzar per a tots els participants a l'activitat.
El resultat final va ser espectacular, ja que a part del que s'ha pintat s'acabarà de complementar amb estructures i jocs elaborades pels propis pares amb materials reciclats.
La direcció del centre i el professorat volen felicitar la iniciativa i donar les gràcies a totes les persones que van participar.