Per Sant Jordi, Escriu
La diada de Sant Jordi és la festa del llibre i de la rosa, és moment de mostrar la nostra cultura i per a Montmeló és l'oportunitat de demostrar què sou capaços d'explicar en un full en blanc a través de la II edició del concurs de relats ESCRIU-MÓ.
Oficina de Català (CPNL) - Aquest any, novament, des de l'àrea de Cultura de l'Ajuntament, juntament amb l'Oficina de Català i Òmnium Montmeló, han organitzat el II concurs per convidar-vos a escriure un relat d'entre 1 a 3 pàgines de temàtica lliure. Teniu temps de pensar, imaginar, crear i redactar el vostre text i enviar-nos-el a montmelo@cpnl.cat abans del 23 d'abril. És un concurs adreçat a totes les edats; per tal que tothom pugui participar-hi, s'estableixen tres categories d'edats:
- Categoria A, fins a 11 anys
- Categoria B, de 12 a 16 anys
- Categoria C, majors de 16 anys
Els relats han de ser inèdits i escrits en llengua catalana a fi que cadascú pugui posar el seu granet de sorra i mostrar-nos què ens pot transmetre a través d'un relat, d'una història inventada, d'un tema que us apassioni, d'uns fets que us marquin, d'una record viscut... Hi ha tantes coses a dir i poder-les explicar a través del concurs és una bona eina per conèixer que Montmeló és cultura, que hi ha gent amb ganes d'escriure i amb una vena literària ben potent. Us hi animeu?
- El veredicte oficial es farà públic divendres, 30 d'abril mitjançant el web www.montmelo.cat
- Tothom que estigui interessats a participar-hi, cal que us llegiu prèviament les bases del concurs
- montmelo@cpnl.cat
- 634 254 450
- www.cpnl.cat