NOVES MESURES A MONTMELÓ
Dissabte, 14 de març de 2020
Seguint les instruccions de la Resolució SLT/737/2020, de 13 de març, per la qual s'adopten mesures complementàries per a la prevenció i el control de la infecció pel SARS-CoV-2, a Montmeló s'han activat noves mesures d'interrupció de l'activitat de pràcticament tot allò que comporta la possibilitat de transmetre la malaltia:
- Tancament de parcs infantils
- Tancament de bars i restaurants
- Tancament zona calistènia
- Tancament del Cementiri Municipal
- Zones dels horts obertes amb restriccions: zones comunes tancades i limitar l'estada per la collita
- Anul·lació de la zona blava
- Tancament de la Deixalleria, segons acord del Consorci per a la Gestió dels Residus del Vallès Oriental, així com la suspensió del servei de la deixalleria mòbil fins el 31 de març.
Aturar el contagi és responsabilitat de tots i cal seguir les recomanacions indicades.
Per resoldre dubtes sobre aquestes noves mesures, el Centre de Coordinació Operativa de Catalunya ha preparat un qüestionari que podeu trobar en aquesta web o bé clicant aquí