Nova unitat de salut mental a l'Hospital de Granollers

Dimecres, 19 de gener de 2022

La nova unitat de recuperació en salut mental de l'Hospital de Granollers, inaugurada el mes de novembre passat, entrarà en funcionament l'1 de febrer, segons ha informat el Departament de Salut.

Un cop enllestits els tràmits corresponents, es podran començar a ocupar els 18 llits que aquesta nova unitat té disponibles al centre. Aquests llits conformen la nova unitat de recuperació en salut mental i han de permetre que els pacients de la comarca que fins ara eren tractats a Sant Boi de Llobregat puguin ser atesos a Granollers. D'aquesta manera es reforça la continuïtat i la proximitat en l'assistència de la salut mental dins la pròpia comunitat dels pacients.

El nou espai disposa de 800 metres quadrats i s'ubica a la zona annexa a les consultes externes de l'hospital, contigu a la unitat d'hospitalització d'aguts. Atendrà a adults amb problemes de salut mental complexos, amb l'objectiu que puguin recuperar-se amb una intervenció multidisciplinària i integral que els permeti desenvolupar el seu projecte de vida

Darrera actualització: 2.09.2022 | 13:09