Nou sistema de videoactes pels Plens de Montmeló
Divendres, 3 de desembre de 2021
La sessió del Ple del mes de novembre ha estat la primera a fer-se amb el sistema de videoacta.
Aquest nou sistema permetrà la consulta de les sessions plenarìes quan es vulgui accedir des de la pàgina web municipal i poder consultar-ho de manera àgil i fàcil. A més de veure el minutatge de les intervencions dels regidors i regidores.
A banda, amb aquest nou sistema es poden realitzar sessions híbrides, és a dir, que quan els regidors i regidores no puguin assistir de forma presencial ho podran fer des de casa seva. En la primera sessió ja s'ha estrenat aquesta modalitat, i així la regidora Mar Hernández ha pogut participar del Ple des del seu domicili.
- Podeu consultar el portal de les videoactes aquí