Nou sistema de videoactes pels Plens de Montmeló

Divendres, 3 de desembre de 2021

La sessió del Ple del mes de novembre ha estat la primera a fer-se amb el sistema de videoacta.

 

Aquest nou sistema permetrà la consulta de les sessions plenarìes quan es vulgui accedir des de la pàgina web municipal i poder consultar-ho de manera àgil i fàcil. A més de veure el minutatge de les intervencions dels regidors i regidores.

 

A banda, amb aquest nou sistema es poden realitzar sessions híbrides, és a dir, que quan els regidors i regidores no puguin assistir de forma presencial ho podran fer des de casa seva. En la primera sessió ja s'ha estrenat aquesta modalitat, i així la regidora Mar Hernández ha pogut participar del Ple des del seu domicili.

 

  • Podeu consultar el portal de les videoactes aquí
Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:19