Nou Pla de Mobilitat de Montmeló
L’Ajuntament, des de principis d’any, està treballant en la redacció d’un nou Pla de Mobilitat amb l’objectiu de definir una estratègia i un programa d'actuacions per a la planificació de la mobilitat en l'àmbit local.
Al mes de març una vintena de persones van participar en el taller per a la redacció del nou Pla de Mobilitat de Montmeló. Conduïts per l'empresa EDAS, es van trobar a les aules de la G2M per debatre sobre la mobilitat a peu, en bicicleta, en patinet, en transport públic, en vehicle privat incloent-hi l'aparcament, a partir del Pla d'actuació elaborat per la Diputació.
Les conclusions d'aquest debat i les propostes que van fer les persones participants s’han tingut en compte a l'hora d'elaborar el Pla de Mobilitat per a Montmeló que es troba en la fase de revisió per part del personal tècnic i polític de l’Ajuntament per poder ser publicat, posteriorment, i donar a conèixer a les persones participants al taller i a la ciutadania en general.