NOU ENJARDINAMENT A LA ZONA DE L'ESTACIÓ

Diumenge, 22 d’abril de 2018

Amb la posada en funcionament de la nova estació l'abril del 2012, es va enjardinar la plaça de l'Estació.

 

El pas del temps i de les persones usuàries que utilitzen el transport públic de tren i autobús, ha comportat el deteriorament de la zona enjardinada provocant que hi hagi zones sense vegetació i d'altres en molt mal estat, sobretot aquelles zones on les persones usuàries utilitzen els parterres com a zona de pas.

 

Durant aquests darrers dies, els jardiners del Servei d'Obres i Manteniment de l'Ajuntament han realitzat diversos treballs de millora en aquesta zona enjardinada, com ara l'extracció de gramínies, el canvi de terra, la instal·lació de malla antiherbes i mànegues de reg i la col·lació d'una nova capa d'escorça per tal de minimitzar el manteniment de l'espai. Finalment s'ha tornat a plantar nova vegetació, escollint espècies de major alçada i així evitar el pas de les persones pels parterres.

Darrera actualització: 24.11.2022 | 08:51