Nou curs de monitor de lleure
Dilluns, 26 d’abril de 2021
L'Ajuntament està realitzant un nou curs de monitoratge de lleure infantil i juvenil a la G2M. L'última edició d'aquesta formació es va fer l'any 2017. El curs està adreçat especialment pels joves entre 18 i 35 anys.
Vallès Visió - Tretze joves han començat un curs de monitoratge de lleure infantil i juvenil impulsat des del Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Montmeló. Aquesta formació està oberta a tothom, però pels usuaris del Servei Local d'Ocupació està subvencionada.
El curs s'estructura en diferents fases: la primera, són en 150 hores presencials que es fan els caps de setmana a l'equipament municipal G2M i, la segona, les altres 60 hores més per internet.