NORMALITAT ABSOLUTA DURANT L'OBERTURA DELS COL·LEGIS ELECTORALS A MONTMELÓ
Diumenge, 28 d’abril de 2019
Les Eleccions Generals del 28 d'abril s'han posat en marxa a Montmeló amb tota normalitat. No s'ha detectat cap incident de rellevància per tal de constituir les diferents meses dels 5 col·legis electorals del municipi.
Recordem una vegada més que enguany els col·legis situats al vestíbul de l'Ajuntament i a l'Estació Jove, han substituït els que anteriorment estaven situats al Casal de la Gent Gran i a l'Escola de Música, respectivament. La resta de col·legis són els mateixos: Institut, pavelló i Torreta.
Durant la jornada electoral anirem informant de la participació i quan tanquin els col·legis informarem sobre els resultats a Montmeló.