Montmeló rep el distintiu de la Diputació de Barcelona, "Equipaments 2030"
Divendres 17 de març, el diputat de l'àrea d'Educació, Esports i Joventut de la Diputació de Barcelona, senyor Josep Monràs, va lliurar a l'alcalde, senyor Pere Rodríguez, el distintiu Equipaments responsables i educadors 2030.
S'enten l'equipament 2030 com el conjunt format per l'espai construït que el conté, les activitats i usos que conformen el seu programa, la comunitat de persones usuàries que reben i ofereixen el servei, l'entorn en el qual s'integra, la xarxa de la qual forma part i l'administració que el gestiona. Per tant, quan ens referim a Equipaments 2030 ho fem des d'aquesta visió polièdrica que supera els límits de l'edifici com a continent.
- Són equipaments responsables, perquè integren criteris de sostenibilitat en els vessants ambiental, social i econòmic
- Són equipaments educadors, perquè transmeten els valors de compromís i sostenibilitat ambiental, social i econòmica, entre persones; i promouen la seva participació activa en iniciatives orientades a la incorporació d'aquests valors
El projecte Equipaments 2030 té l'ambició de transformar els edificis i instal·lacions municipals per acomplir el mandat de l'Agenda 2030, la Llei de polítiques de joventut, el Pacte nacional de l'activitat física i de l'esport de Catalunya i la Carta de Ciutats Educadores.
- Més informació sobre el projecte: www.diba.cat/equipaments-responsables