Montmeló es mullarà per l’esclerosi múltiple aquest diumenge dia 14 de juliol
Montmeló té moltes ganes de mullar-se i ja estem comptant les hores perquè arribi aquest diumenge 14 de juliol i el Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple.
Diumenge és el dia que ens llancem a l’aigua i que ens emocionem en veure que un gest tan senzill és també tan poderós i ens dona tanta força per seguir endavant.
Com cada juliol, la Fundació per l’Esclerosi Múltiple llença el repte solidari d’estiu que consisteix a fer un salt solidari a les 12 del migdia al màxim nombre de piscines de Catalunya. Montmeló s’ha afegit un any més a aquest repte i aquest diumenge 14 de juliol pots col·laborar en aquesta campanya solidària.
El salt solidari per l’esclerosi múltiple estarà precedit per una activitat solidària que consistirà en una masterclass d’aquagym a un quart de dotze.
Per tant, aquest diumenge comptem amb tu i vine a mullar-te a les piscines de Montmeló per una bona causa.